Cine te ajuta cu obtinerea certificatelor ISO
IsoStandard iti pune la dispozitie specialisti recunoascuti, care vor avea grija de viitorul afacerii tale. Auditorul este o persoană capabilă să monitorizeze și să definească procese de afaceri mai corecte în raport cu standardele ISO și este o figură profesională indispensabilă pentru a ține sub control procesele de producție ale companiei și pentru a permite organizațiilor să mențină și să actualizeze reglementările UNI EN ISO, conform o abordare de auto-analiza, auto-diagnostic și îmbunătățire continuă. Auditorul poate funcționa ca prim, al doilea și al treilea părți, în funcție de faptul dacă efectuează un audit intern în numele companiei pentru care lucrează, dacă analizează furnizorii companiei sau că efectuează un audit ca certificator în numele unui certificare entitate pentru a acorda certificarea de la zero, pentru a o reînnoi sau pentru a o actualiza.
Pentru a deveni auditor trebuie să aveți în primul rând o bună cunoaștere a principiilor, procedurilor și tehnicilor de audit, a sistemului de management și a documentelor de referință, a proceselor și tehnicilor standardului ISO de referință. Scopul auditurilor interne este de a evalua eficacitatea sistemului de management al calitatii al organizatiei si performanta generala a organizatiei. Auditul dvs. intern dovedeste conformitatea cu „aranjamentele planificate”, cum ar fi sistemul de management al calitatii (SGC) si modul de implementare si mentinere a proceselor sale.
La IsoStandard pregatirea auditorilor este standardizată în conformitate cu normele internaționale și diversificată pe baza standardului ISO: calea de a deveni auditor în domeniul siguranței alimentare va fi diferită de cea din domeniul energiei. Auditurile se bazeaza pe un set de principii care urmaresc sa faca din audit un instrument eficient si fiabil care poate sprijini strategiile si politicile de management ale companiei dvs., oferind in acelasi timp informatii obiective adecvate, astfel incat compania dvs. sa poata lua masuri pentru a-si imbunatati continuu performanta. Respectarea urmatoarelor principii este considerata o conditie prealabila pentru a se asigura ca concluziile auditului sunt corecte, obiective si suficiente.
De asemenea,
permite auditorilor care lucreaza independent unul de celalalt sa traga
concluzii similare atunci cand efectueaza audituri in circumstante similare.
Nivelul de competenta poate fi masurat prin instruire, participarea la
auditurile anterioare si experienta in efectuarea auditurilor. Auditorii pot fi
externi sau interni; totusi, ar trebui sa fie corecti si obiectivi. La
selectarea personalului intern pentru audit, trebuie stabilit un mecanism care
sa asigure obiectivitatea. De exemplu, un reprezentant dintr-un alt departament
poate alege sa conduca auditul. Auditul este solicitant si necesita diverse
forme de cunostinte profesionale. Marimea echipei de audit va depinde de
marimea organizatiei, de marimea si tipul operatiunilor si de sfera auditului.
Este posibil ca
informațiile documentate ale organizației să nu acopere toate cerințele legate
de proces. Dacă unele informații nu sunt disponibile, poate fi prima constatare
de audit, ceea ce nu este rău pentru un audit pre-audit! Anumite informații și
linkuri ar trebui revizuite. Unele sunt necesare, în timp ce altele sunt doar
bune practici de audit. Punerea acestor părți într-un format de foaie de lucru
oferă auditorilor instrucțiuni de urmat pentru a se asigura că linkurile
relevante sunt revizuite.
Comentarii
Trimiteți un comentariu